Ik snap dat de huidige situatie en die van de afgelopen jaren niet denderend is, maar was de ervaring van op de parkeerplaats/parkeer promenade lopen nou echt zo geweldig? Het enige wat het tof maakte was Het Huys dat opdoemde die nu wat stoorzenders heeft door de bouwwerkzaamheden. Nee, om nu te doen alsof de ervaring op de parkeerplaats ooit geweldig was en nu zoveel slechter geworden is vind ik wat overdreven. Ik verwacht eigenlijk zoals hier boven benoemd, dat het alleen maar mooier en groener gaat worden.
Het gebied na het Huys is inderdaad al een tijdje chaos. Het hotel heeft zoals we allemaal weten 1 jaar langer geduurd waardoor de situatie ook 1 jaar langer zo heeft moeten zijn. De adem van de fans en ik verwacht ook wel jaarlijkse bezoekers zal inderdaad opraken. Gelukkig is het na de jaarwisseling allemaal zo goed als klaar en is dit gebied eindelijk klaar voor de toekomst. Want ook hier was het Dwarrelplein natuurlijk geen parel waar vol lof over gesproken hoeft te worden.
Met Strookrijk gaan we een toekomst tegemoet waar bouwprojecten amper impact gaan hebben op het park en dat is na de afgelopen jaren natuurlijk een verademing. We moeten nog even volhouden, maar dan krijgen we er een beter/mooiere/volgroeide Efteling ervoor terug.