Robkuh84 Gezien de vele (vooral negatieve) reacties over de borstvergroting kan ik mij niet voorstellen dat ze dit zo laten.
Ik zie vooral grappige reacties eerlijk gezegd, die van jou is denk ik de eerste die daadwerkelijk negatief is 😅
Gisteren ben ik zelf ook eens een kijkje gaan nemen bij het kasteeltje. Ik vind het kasteel zelf goed opgeknapt en vind de nieuwe plantvakken aan de zijkant van de trap naar beneden er leuk uit zien. Datzelfde geldt voor het extra water rondom het kasteel. Ik moet er echter wel enorm aan wennen ook dat het kasteel zo vrij staat. Ik snap dat de bomen die dichtbij stonden problematisch waren geworden en daarom weg moesten, maar ik had wel gehoopt dat er iets meer boompjes terug zouden komen. Wel bonuspunten voor de gigantische hoeveelheid rozen die rondom het kasteel zijn aangeplant, dat moet wel heel tof worden als die allemaal wat gegroeid zijn en in bloei staan!
De nieuwe muziek is mij eigenlijk helemaal niet opgevallen toen we aan het kijken waren dus ik denk dat ik die niet als storend ervaren heb? De geschilderde "sokken" bij de twee koks vind ik overigens wat minder geslaagd, dat had beter gewoon een echt kledingstuk kunnen zijn.
En om nog even mee te doen met de laatste rage: de Efteling heeft een prima plastisch chirurg in huis! 😉