Progress Maar ik zeg dit uit mijn hoofd, dus als je het zeker wil weten moet je de plannen er even bij halen :-)
En die staan niet meer overal openbaar omdat het proces nu gereed is. Wat jammer is.
Gelukkig heb ik nog wat documenten op mijn telefoon staan (en het is misschien vast met wat beter zoekwerk nog te vinden).
Edit. Ik had de verkeerde link. Geheel staat nog wel online:
https://www.loonopzand.nl/verhuizen-wonen-belastingen/wonen/bouwprojecten/wereld-van-de-efteling-2030
Hier strookrijk.
Maximale hoogte is in het zuidelijke deel 50 meter (rondje met 50) en in het midden- en noordelijk deel 35 meter. Daarnaast kan ik me nog een onderzoek herinneren dat 60 meter mogelijk is zonder zichtbaarheid vanaf Loonse Drunense duinen maar dat zie ik niet 1-2-3 terug in dit overzicht. Mogelijk dat hiervoor een aanvullende vergunning mogelijk is of dat de 60 meter is laten varen na al het gedoe.
Edit: In het herziene beeld en kwaliteitsplan wat ik net online vind staat hier met vergunning 2 gebouwen van 60 meter mogelijk zijn.
Wat me opvalt is dat op deze tekening geen bebouwingspercentage staat voor het midden- en zuidelijk deel. Enkel nabij het hotel staat. 40% (rondje met percentage).
Edit: in het beeld en kwaliteitsplan staat hier 11% bebouwing gelijk het park.
Tenslotte mogen overige bouwwerken ook respectievelijk 35 en 50 meter zijn (driehoek met ‘u’ en getal). Het minimum percentage groen is 50% (driehoek naar beneden met ‘z’ en getal).