Ik ben met mijn vriendin en een goede vriend van ons 2 jaar geleden in maart die kant opgegaan. Parken waren beide van 12:00 tot 21:00 open wat zorgde dat we zelfs ritten in het donker konden doen. Een abbonement voor iets als Slagharen is zeker aan te raden, helemaal mocht er weer een blackfriday deal komen. Wij hadden het abbonement met deze 2 parken er al uit.
Wij hebben gekozen voor huur auto met een airb&b vlak bij PdA. Dit park konden we hierdoor dus lopend bereiken. Het was het 2de weekend dat ze open waren en het langste hebben we gewacht voor de pawpatrol achtbaan. Het was zo rustig dat bij Abismo we zelfs moesten wachten tot er genoeg mensen waren. Dat is ook wel een typisch gevalletje Spaanse operations.
Zijn uit eindelijk eerder naar huis gegaan omdat we alles al hadden gedaan en het wel hadden gezien, water attracties waren helaas wel dicht omdat het nog te koud was volgens de Spanjaarden.
Dag erna zijn we met de auto naar Parque Warner gegaan, dit is wel echt aan te raden want met ov ben je een stuk langer onderweg doordat het buiten de stad ligt.
Parque Warner ook een ontzettend rustige dag gehad waarbij we bij elke achtbaan wel direct naar de poortjes konden lopen en bij de b&m's zelfs paar keer moesten wachten op meer mensen. Leuke tip voor in Parque Warner: de s&s torens die zij hebben zijn combo towers en die wisselen de hele dag om het half uur (als ik het goed zeg) van programma, en draaien dus ook het combo programma waarbij je beide rit ervaringen achter elkaar krijgt.
Wij hebben alle credits met gemak gehaald en konden nog voor het avond eten in beide parken Beginnen aan de rerides en dat was inclusief flatrides tussendoor.
P.s. Alvast een waarschuwing: de madhouse in Parque Warner is echt de slechtste die ik zelf ooit gedaan heb 😂 dus verwacht daar niet te veel van!