Quefox_ Gevoelens kunnen bedriegen.. Dat is het hele punt van een achtbaan natuurlijk. Ik kan me zelf de tijd nog herinneren dat Airtime ook echt airtime was.
Uiteindelijk zijn er wat mensen dat gedeelte tussen 0 en 1 G "Floater" artime gaan noemen (wat Emtologisch nog steeds niet correct is) om eigenlijk hun zin door te drijven om het gedeelte tussen 0-1G óók als airtime te gaan bestemepelen. Ik weet niet zeker of dit vanuit de industrie of de community kwam, maar dat is ook niet zo van belang.
Het is zodoende dat we nu met een systeem hebben dat een beetje onderscheid maakt tussen Floater en Ejector. Tot dusver is dat eigenlijk allemaal prima en ik denk zelfs dat het wellicht een goed ding kan zijn dat we er onderscheid in kunnen maken. Anders zou het gedeelte tussen 0 en 1G weg vallen zonder een benaming.
Waar het schoentje wringt is dat dit enorm makkelijk snoepen is voor de marketingafdelingen van bedrijven zoals RMC.. want die kunnen nu dus bij 0,99G al claimen dat er airtime is. En ik zie een RMC prima in staat dit te doen.. Wat zich dus al manifesteerd in de posts hier op het forum waar mensen zich afvragen waar die 11 airtime momenten moeten zitten.
The_Bullgod de layout van die test-opstelling is anders dan de layout die Lost Island zal krijgen.
Ik kan me voorstellen dat dit bewust gedaan is. Uiteindelijk om de technische systemen te testen heb je geen volledige layout nodig. Net zoals Vekoma bijvoorbeeld maar een kleine circel had staan om FLY te testen. Tegelijkertijd geef je zo de layout niet weg die de klant later gaat krijgen.