Njit RMC is al meerdere maanden op zijn Facebookpagina aan het Teasen. Maar nu lijkt er toch een ontknoping te komen. De twee O O lijken steeds terug te komen.
Njit Philosopher Zou dan wel 1 van de langste RMC's worden als ze Beast gaan ombouwen. Of een compleet nieuwe woodie, dat mag ook..
luc136 Njit RMC gaat echt niet iets teasen voor een land waarvan de helft van Amerika geen idee heeft waar het ligt. Kweenie… Hun eerste duelling single-rail kunnen ze toch best teasen, ongeacht de locatie? Wilco ik gok op een Raptor voor SilverwOOd . Die hebben toch al een raptor coaster?
Njit The_Bullgod En Walbi Holland dan? RMC gaat echt niet iets teasen voor een land waarvan de helft van Amerika geen idee heeft waar het ligt.
Njit luc136 Die hebben toch al een raptor coaster? Klopt, Stunt Pilot (2021): https://rcdb.com/18691.htm
Wilco luc136 Mede omdat je een raptor ziet op de poster En Silverwood gebruikt op Twitter ook de hoofdletter O in hun aankondiging.
RickMarkestein Volgens mij gewoon een nieuw concept trein. Kan me niet voorstellen dat een park de onthulling van hun achtbaan laat doen door de fabrikant. Daarnaast lijkt me een Single rail ook niet mogelijk want de wheel assembly op de foto verraadt dat de side friction wielen aan de binnenkant zitten.
QDude24 RickMarkestein Kan me niet voorstellen dat een park de onthulling van hun achtbaan laat doen door de fabrikant. Ik weet bijna zeker dat dat vaker is gebeurd, maar ik kan me zo 1 2 3 geen voorbeelden bedenken.
RickMarkestein QDude24 Het is wel eens een paar keer gebeurd (Intamin met Toutatis en Kondaa), maar die gevallen vonden voornamelijk plaats op de IAAPA. Zomaar dus iets de lucht in slingeren klinkt me daarom niet echt aannemelijk.
Erik De aankondigingen van RMC en Silverwood hoeven natuurlijk niets met elkaar te maken te hebben. Al zou ik het wel tof vinden als RMC een mooie waterride zou bouwen. Ik verwacht echter dat het om iets heel anders gaat. 😅
Coasterfrenzy Eerlijk gezegd zie ik niet wat nog achter het laatste vakje zou kunnen zitten wat daadwerkelijk iets weg geeft.
FlyingTimo Als ik naar de teaser kijk, dan lijkt het me wel een heel open trein. Dus wellicht een soort van floorless variant van de RMC treinen?
Njit FlyingTimo Dus wellicht een soort van floorless variant van de RMC treinen? Wat dat dan te maken heeft met 'Get out of the Woods' ?? Ze hebben ook nog deze Teaser: