Foto:
**
Park: Attractiepark Slagharen
Horeca punt: Cartwright's
Gerecht/product: Black Angus BBQ Burger
Prijs: €19,-
Cijfer: 10
Beoordeling: Zelden geef je een 10 bij een beoordeling omdat er altijd wel iets is wat beter kan. Maar ik kan het me bij dit gerecht gewoon niet bedenken. Je krijgt voor die 19 euro gewoon een hele goede Angus Burger met sla, tomaat, gefrituurde ui, bacon, kaas en barbecue saus. En speciaal voor Halloween hebben ze het broodje zwart gemaakt. Daarnaast krijg je ook nog een kleine salade en oerfriet met fritessaus geserveerd. En als je van die laatste niet genoeg hebt dan mag je die extra vragen. (In de achtergrond zie je trouwens de BLT burger, ook niet vervelend.) Het is echt enorm jammer dat dit restaurant al jaren last heeft van onderbezetting waardoor het lastig is om er een plekje te krijgen. Want wat mij betreft is dit het beste pretpark restaurant dat we in de Benelux hebben.
Foto:
Park: Attractiepark Slagharen
Horeca punt: Cartwright's
Gerecht/product: Coupe Wild West Trail
Prijs: € 9,-
Cijfer: 10
Beoordeling: 3 flinke bollen cookies chocolade ijs met lekkere stukjes koek en chocolade. Daarnaast nog 3 toeven lekker slagroom met daaroverheen stukjes koek en om het af te maken gaat er nog chocolade saus overheen ook. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat ik na deze twee gerechten helemaal vol zat. Maar dat lijkt me geen punten aftrek waard 😉
Als je in Slagharen bent en je wilt eens lekker uit eten ga hier dan vooral naar toe! Oh en voor de abonnsmenthouders: ja, je krijgt hier de abonnementhouders korting natuurlijk ook gewoon 😜