Trollenbol maar aangezien er in dit geval voor is gekozen om zowel de achtbaan als flume vrijwel identiek terug te bouwen, denk ik niet dat die plannen heel bijzonder waren. Anders hadden ze er nu wel iets compleet anders van gemaakt, nu ze daarvoor de uitgelezen kans hadden.
Juist daarom dat ik denk dat de plannen al héél ver gevorderd waren. De log Flume is niet bepaald populair en ook niet bepaald meer van deze tijd. Als ze "slechts een ideetje" hadden, hadden ze minimaal de flume wel omgebouwd om te laten zien wat het moderne Mack-Rides kan betekenen voor de pretparkwereld. Deze plannen zijn duidelijk gemaakt op de oude situatie zonder brand.
Trollenbol Je hebt niks aan themagebieden als ze je forceren in een beperkt thema te werken,
Maar je hebt ook volstrekt niets aan thema gebieden als je er totaal niets mee doet en er maar een ratjetoe van maakt. Hou het dan gewoon op een pretpark in plaats van een themapark. Blackpool Pleasure Beach heeft best een leuke sfeer en hier en daar wat thematische elementen zonder dat het een themapark wilt zijn.
Oftewel: Doe het goed, of doe het gewoon niet.
Dat gezegd hebbende: Het landschap dat men creëert lijkt me wel redelijk Oostenrijks. Dat er dan fantasie-figuren in leven doet daar voor mij niet persé aan af. Het was echter leuker geweest als men gekeuzen had voor "Baumzipfels" of andere figuurtjes die daadwerkelijk in Oostenrijk voor komen in plaats van wat zelf gebakken onzin.