VliegendeFietsen
Wij @Marco en ik slapen altijd in het dorpje zelf. We hebben meerdere keren geslapen bij Ferienwohnungen Strauch, dit was altijd onze favoriet. Op loopafstand van de EP hotels waar je in de avond heerlijke cocktails kunt drinken. De laatste jaren hebben we die op de een of andere manier niet meer kunnen boeken.
In Hotel Am Park, tegenover de ingang van EP hebben wij 1 keer geslapen. Dit was een fijn hotel met lekker ontbijt. Wij vonden het erg prettig dat we niet zover hoefden te lopen. Echter vind ik dit hotel wel een stuk prijziger dan de rest in het dorp.
Een aantal keer hebben we ook al geslapen bij hotel Rebstock. Ook dit hotel hebben wij als zeer prettig ervaren. Loopafstand is ook prima.
Volgende maand zijn wij ook weer in EP en slapen wij voor de eerste keer bij Gästehaus Martha. Die is nieuw voor ons, dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Verder ontbijten wij meestal bij een bakkerij in het dorp, halen we broodjes bij de Lidl of ontbijten we ergens in het park.
Ik heb ook nog tips voor goede restaurants in Rust. Wij zijn enorm fan van Zum Ochsen. Daarnaast zit er ook een hele goede Griek in het dorp zelf.
Hopelijk heb je wat aan de tips. Alvast veel plezier wanneer je gaat! 😄