Is dit skelet te vinden in de tunnel van Phantom Manor, vlak nadat je de Phantom ziet met het open graf?

Duistere zaken inderdaad, maar helaas, helaas, helaas, viermaal helaas, ook niet het goede antwoord 😱

En ineens schiet hij te binnen, wachtrij blanche neige et les sept nains waar het boek staat.

Waar bevind zich deze klok

• Lin heeft hierop gereageerd.

Ik vermoed dat deze van de toren van de City Hall moet zijn 😁

• Japser heeft hierop gereageerd.

keey87 Dat klopt! Had al verwacht dat hij niet heel lang ging duren.

• keey87 heeft hierop gereageerd.

Japser Boh, pas op, Disneyland heeft veel van die klokjes hangen 😅
          Bij deze de volgende, eens kijken hoe snel deze gaat 😁

8 dagen later

Oei, ofwel is deze aartsmoeilijk, ofwel is het spel stil gevallen 😅 als er tips nodig zijn wil ik ze graag geven bij reacties 😁

13 dagen later

keey87 Hij is idd best moeilijk, mijn eerste ingeving zou zijn ergens bij Chez Remy of in de wachtrij van Ratatouille.

Maar zo niet dan hoor ik graag een hint.

Beetje cryptisch maar ik mag niet te veel ineens prijs geven: De zilveren prinses met een heilige schrik voor Schotten met een hoger doel kwam hier maar al te graag langs om op krachten te komen, helaas kostte die vrucht weer een bak geld.

keey87 hmmm, wellicht in een afgesloten deel. Ik kan het me namelijk echt niet bedenken/vinden.

Afgesloten en niet afgesloten, iedereen zou het kunnen zien maar je hebt wel een reservatie nodig om het hoofddeel te betreden. Dit bevindt zich er nog voor, voor je de reservatie nodig hebt.

De entree ruimte van auberge de cendrillon gok ik dan op.

Dit klopt idd, het is een raam in de wachtruimte van de Auberge... 👍

keey87 Ah vandaar, helaas mocht bij ons niemand naar binnen zonder reservering. De algemene wacht was buiten.

6 dagen later

dit is denk ik te makkelijk gedacht maar ik gok een van de stoomlocomotieven

• Japser heeft hierop gereageerd.