keey87 Ik mag niet meer meedoen want ik raak door mijn goeie foto's heen en september is nog zo ver weg 🤣 anyway, ook een makkelijke denk ik, waar vinden we deze knapperd?
Japser Ik herken hem maar kan hem niet plaatsen. Gokje, Adventure Isle de grotten waar de schatkist staat.
msnguy Is dit skelet te vinden in de tunnel van Phantom Manor, vlak nadat je de Phantom ziet met het open graf?
keey87 Duistere zaken inderdaad, maar helaas, helaas, helaas, viermaal helaas, ook niet het goede antwoord 😱
keey87 Japser Boh, pas op, Disneyland heeft veel van die klokjes hangen 😅 Bij deze de volgende, eens kijken hoe snel deze gaat 😁
keey87 Oei, ofwel is deze aartsmoeilijk, ofwel is het spel stil gevallen 😅 als er tips nodig zijn wil ik ze graag geven bij reacties 😁
MartinR keey87 Hij is idd best moeilijk, mijn eerste ingeving zou zijn ergens bij Chez Remy of in de wachtrij van Ratatouille. Maar zo niet dan hoor ik graag een hint.
keey87 Beetje cryptisch maar ik mag niet te veel ineens prijs geven: De zilveren prinses met een heilige schrik voor Schotten met een hoger doel kwam hier maar al te graag langs om op krachten te komen, helaas kostte die vrucht weer een bak geld.
MartinR keey87 hmmm, wellicht in een afgesloten deel. Ik kan het me namelijk echt niet bedenken/vinden.