UnbornLord CarlosAmigos Argh... Die had ik ook moeten weten. Mijn zoontje heeft me afgelopen herfstvakantie hier naar binnen geloodst. Want dat moest van Michiel (van de podcast op weg naar de magie). Toen hebben we nog uitgebreid gekeken naar dit plafond met de Disney figuren.
UnbornLord Wederom een goejje lastige. Ik weet niet waarom, maar deze laat me denken aan "iets bij pinokkio"...?
Aurelius UnbornLord Helaas! Er zijn weinig plekken in het park waar je zo ver van Pinokkio af bent 😅 Iets uitzoomen!
UnbornLord @John Oeh, lucky me! Ik durfde die bijna niet te posten. Eerlijk gezegd ging ik er van uit dat ik ernaast zat 😜 Nieuwe:
Pino330 Decoratie stuk van een meet and greet locatie, welke precies weet ik niet... Edit: Van Goofy volgens mij (tijdens Halloween).
UnbornLord Pino330 🤔 Wij hebben Goofy daar niet gezien. Wat niet wegneemt dat hij daar nooit gestaan heeft natuurlijk. Waar zou deze meet&greet dan zijn?
Dream_wizard Ik denk dat deze neet en greet in de hoek van het grote plein is, vlak bij Casys corner, waar Stitch vaak staay
Dream_wizard Jeeeh, ik geef iemand de eer om een plaatje te plaatsen, ben al blij dat ik gewonnen heb