UnbornLord Lin Yep, goejje! Morgen had ik een hint willen geven, aangezien deze wel erg dood was gevallen. De originele foto staan mijn kinderen en vrouw op die niet het internet op hoeven. Maar voor wie een gedetailleerd kijkje binnen wil nemen, daar bestaat internet voor. Ik kwam oa deze site tegen: https://benedictelarre.wordpress.com/2015/01/06/salon-mickey-disneyland-paris/
UnbornLord Ik dacht het fotopunt van toy story in studios. Maar bij nadere inspectie gisteren zagen de 2 overkappingen er toch wel anders uit?
Lin UnbornLord Dat klopt! Het is van een redelijk recente foto (kan het origineel niet delen ivm de kinderen erop), maar misschien zijn ze nadien toch vervangen? Had wel gecheckt dat het punt er nog was in elk geval haha
UnbornLord Dit is de locatie nu. Ik ga vandaag een nieuwe zoeken... Komt eraan. (ja, ik maak hem iets minder moeilijk) (...) Komt de nieuwe!
UnbornLord @mitchellkunst Qua kleurstelling zou ik deze verwachten bij Spiderman web-dinges. Maar ik heb hem niet gezien. 🤔
Kim Als je direct rechtdoor loopt vanaf de ingang naar het buffet, zitten ze volgens mij rechtsboven in
keey87 Japser Dit kan toch haast niet anders dan een engine van de Big Thunder Mountain zijn 😁 maar waar ie exact staat, God sla me dood want die wachtrij of omgeving in het algemeen heeft er wel heel veel 😅🤣