Pino330 mitchellkunst Nee het is niet een verenda van een Davy Crockett bungalow, het is wel in Frontierland...
Japser Pino330 Is het dan toch het Frontierland Depot. Mijn vriendin zei dat vrij snel maar ik was eigenwijs.
keey87 Japser Nu je het zegt, het is het Freight depot, nu zie ik de rode rand van de wielen van het cargowagentje dat er staat 😅 Ik was hard aan het twijfelen omdat in mijn herinnering de palen bruiner waren dacht ik 😅
Pino330 Japser Jaa dit is juist! Ik had het rode wiel er net opgezet om het niet te moeilijk te maken...😅 Foto die ik gebruikte kwam van: Hello Disneyland
Japser 4 dagen verder vergroot ik hem maar eens: Het is iets wat op de muur hangt waar kan je deze vinden?
UnbornLord Mogelijk een foto/schilderij in de City Hall? (edit: Uiteraard de City Hall, Niet de Town Hall)
Japser UnbornLord Het is inderdaad een foto op de muur, niet in city hall. Is hij morgen niet geraden plaats ik de hele foto en dan kijken of de locatie dan geraden wordt.
Japser keey87 Oude foto met Mickey en ik veronderstel Walt Walt staat inderdaad ook op de foto, echter de persoon rechts naast Mickey is niet Walt 😉 Locatie is niet goed. Edit: Volledige foto waar is deze te vinden:
Japser msnguy Helaas niet waar ik hem tegen gekomen ben en zover ik zelf heb gezien hangt hij daar ook niet. (kan het mis hebben maar dan hangt hij op meerdere plekken) Wel juiste park
Japser Omdat het spel helemaal dood valt: Deze hangt in de Walt Disney Studios Store. Iemand anders mag de volgende plaatsen.
John Japser haha damn, ik heb het gedacht toen je zei dat het in de studio’s was. Maar ik kon hem daar niet thuis brengen. Er is daar wel een dergelijke poster / foto van een grote foto camera. Maar deze ken ik niet. Waar hangt ie precies?
Japser John Als je via de linker ingang de winkel ingaat, meteen links in een hoekje weg gestopt. Op 4:46 zichtbaar: