Geen verrassingen in de ranking 🙂
Overigens vind ik de frietjes in de Efteling vrij lekker als Belg zijnde, maar er gaat niets boven handgesneden frietjes met een goede saus erbij (persoonlijk fan van andalouse, spijtig dat de keuze in sauzen zo beperkt is in parken). En in ossewit is het helemaal af. Ik vind de friet in de Efteling vrij lekker doordat het wat dikker is, en iets meer aardappel smaak heeft - die dunne stukjes friet vind ik zelf amper te vreten.
Overigens ook grote fan van The Flaming Feather, maar die prijzen zijn daar echt wel enorm gestegen en naar mijn gevoel nét te duur. Al moet ik wel zeggen dat het oprecht ook heel lekker is en goed vult, maar de prijzen in Toverland zijn ondertussen op een niveau terecht gekomen dat ik me beperk tot 1 iets en niet meer - zoals ik er vroeger wel deed - meerdere andere zaken.
Qua aanbod zitten zowel Toverland als Efteling bij mij ook op de top-plekken, altijd genoeg variatie in wat je kan krijgen en er is meer keuze dan iets gefrituurd alleen of pizza. Ik ga zelden voor een frietje gaan, dus als er een andere optie is, zal ik altijd daar voor kiezen.
Maar bij zowel de Efteling als Toverland heb je altijd goed gegeten, geen twijfel. Walibi Holland deel ik ook de mening over, daar heb ik oprecht nog nooit iets gegeten wat lekker was.
Walibi Belgium doet dat een PAK beter - een lekkere barbeque braadworst van goeie kwaliteit is al top.