Iedereen die weet hoe ik eruit zie, weet ook dat mijn postuur mijn liefde voor (pretpark)horeca nogal uitstraalt 😉 .
Ik heb het filmpje gezien. Het blijven momentopnames en persoonlijk vind ik het filmpje ook best dubieus. Ik heb zelf geweldige ervaringen gehad in Catwrights in Slagharen en daardoor staat Slagharen bij mij ver boven Duinrell, maar voor de rest ben ik het wel met de lijst eens. De Efteling heeft op sommige punten vreselijke horeca (de snacks bij de Oost, de friet op meerdere plekken) en op sommige plekken horeca van wereldklasse (Polles Keuken, Poffertje, Backerij Krummel). Ik vind het opmerkelijk dat de foodvlogger overal een kroket at behalve in de Efteling. De kroketten in de Efteling smaken namelijk als wintersnot in een kartonnen bakje.
Toverland staat bij mij qua horeca al sinds mijn eerste bezoek in 2007 op 1. Soms is het prijzig, maar ik betaal graag voor kwaliteit. Flaming Feather is qua kwaliteit dik in orde en de hamburgers bij Katara Plaza zijn de beste hamburgers die je in een pretpark in de Benelux kan krijgen!
En tja... Walibi Holland. Je kan beter na je bezoek doorrijden naar Hans en Grietje in Zeewolde. Dan zie je ook nog eens dat ze in Flevoland wél fatsoenlijk kunnen thematiseren en je eet de beste pannenkoek die je in Nederland kan krijgen 🙂 . In Walibi zelf kan ik enkel de verse Chiptwisters aanraden, als ze in ieder geval niet half bevroren zonder enige smaakkruiden door een ongemotiveerde 16-jarige medewerker in je handen worden geduwd.