Achtbaanpakker Een mooie investering, dit is ook zeker een veel mooier gebouw om zakelijke bezoekers in te ontvangen. @JaylonToverlandgek Wat betreft dat houten paard, ik denk dat dit meer symbool staat voor decor dat gemaakt wordt in de werkplaats. Wat het personeel daar mooi kan bewonderen.
Nevz Mooi modern gebouw met flink wat natuurlijk licht. Lijkt me erg fijn om daar op kantoor te werken.
NR92 Mooie plannen. Het blijft maar druk daar bij Toverland met alle projecten. Leuk dat het ook duurzaam is. Dat kan ik waarderen. Hoewel dit natuurlijk geen parkuitbreiding is hoop ik dat we toch af en toe een update of foto ergens voorbij zien komen.
Brams Het is al effe een tijdje geleden dat hier iets is geplaatst. We hebben eindelijk weer iets gehoord rond het kantorencomplex. Na enige vertraging is de vergunning nu aangevraagd en volgens mij ook goed gekeurd. We zullen waarschijnlijk binnekort de oude kantoren zien verplaatst worden en dan kan de bouw starten
Tonnie Brams Klopt, tijdens de Meet-Up dit weekend werd al verteld dat er tijdelijke keten op een andere plaats zouden komen (weet zo even niet meer waar) zodat er ruimte zou zijn om het nieuwe "clubhuis" voor Toverlanders te gaan bouwen.
Pretparkgenot ToverlandFansite is weer langsgeweest voor een fotoreportage van de bouw van het kantorencomplex/Clubhuis. Wat opvalt is dat het onkruid flink gegroeid is, verder nog weinig vorderingen te zien, nog vooral veel grondwerkzaamheden.
Progress Pretparkgenot Wat opvalt is dat het onkruid flink gegroeid is, verder nog weinig vorderingen te zien, nog vooral veel grondwerkzaamheden. Dat is misschien niet gek vanwege de bouwvakvakantie?
Toverupdates Michael De TD loods wordt wel gebouwd. Daarvoor is deze bouwplaats. Het kantorencomplex zelf is uitgesteld.
Michael Toverupdates De TD loods wordt wel gebouwd. Daarvoor is deze bouwplaats. Het kantorencomplex zelf is uitgesteld. Weet je dat zeker? Want volgens de concepten is dit juist de plek waar de kantoren zouden komen toch?
Toverupdates Michael Ja links op deze foto zie je de kleine oude loods (in het groen op de andere foto) daarachter is een nieuwe TD loods en deze bevind zich deels op die plek van de funderingen. (Toverland heeft dit zelf ook gedeeld dat de TD loods wel doorging.
Michael Ik denk dat je gelijk hebt, deze fundering ligt dichter op dat bestaande gebouw dan ik in eerste instantie dacht.
BlueSpirit Hij lijkt wel wat kleiner dan oorspronkelijk ingetekend? Of zouden ze het in meerdere delen doen om kosten uit te smeren?
Pretparkgenot Het bouwbedrijf heeft een nieuwe foto geupload op hun website. https://www.mertens-weert.nl/nieuws/betoverend-nieuw-project/
Pretparkgenot Nieuwe update vanuit het bouwbedrijf, mooie beelden: De bouw van de nieuwe TD-loods " data-instgrm-version="14" Ook een update in foto's door ToverlandFansite