R013 Hoi allemaal! Ik ben een jaar geleden begonnen met het bouwen van een park geïnspireerd op dingen uit de Efteling en Port Aventura. Via deze weg zou ik graag tips krijgen om dit park naar een hoger niveau te tillen. Omdat ik op de xbox series x speel heb ik helaas te maken met de Oswald meter ( je mag maar een x % bebouwen ) waardoor ik altijd creatief met objecten moet werken om toch groots uit te kunnen pakken. Informatie: Park : Eftelpedia Gestart: 2 Februari 2022 Oswald meter : 72% Console : xbox Series X Meer foto’s volgen straks, ben er een aantal verloren🙈 Edit : zou één van de admins alsjeblieft de naam van het onderwerp kunnen veranderen in Eftelpedia ( PlanCo ). Aangezien ik het hele park hier ga showcasen😊
R013 Update 1 : Complete park tour & hulp nodig! De entree: Ik heb me voor de entree laten inspireren door Raveleijn , boven de entree zit een treinstation en links en rechts zijn de kassa’s aan de voorzijde. Het inkomst plein is geïnspireerd op Symbolica en daar loop ik tegen een probleem aan. Door de oswald meter moet ik keuzes maken en kan ik helaas geen dark ride bouwen in het paleis. De optie die op dit moment op tafel ligt is een tower of terror ervaring ( hier ontbreekt de inspiratie voor de scène’s volledig!) Furious Baco: Deze ride is een remake met eigen twist van de launched wing coaster uit Port Aventura. De achterkant moet nog ingevuld worden kwa theming en flora en fauna. Fata Magica : Een combinatie van de Fata Morgana met de Vogelrok , indoor darkride met knipoogjes naar het verleden ( bijvoorbeeld het raam ik de wachtrij). Enkele screenshots zijn met werkverlichting aan zodat het baanverloop zichtbaar is. Jokie’s Festival : Een kiddy Coaster met indoor scene’s gebaseerd op de welbekende efteling characters uit de wereld van Carnaval Festival. Deze ride is outdoor helemaal gereed , wel moet ik nog enkele scene’s invullen.( tips meer dan welkom!!) Flatrides : Op dit moment beschikt het park over 3 flatrides bestaande uit een draai en zweefmolen en een ballonnen molen. Shops & Horeca : Over het park verspreid is een ruim aanbod van horeca en shops , allen in thema. Overview en Parking : Bedankt voor de likes en tips voor zowel bestaande projecten als nieuwe ideeën zijn meer dan welkom!
Geertmans Tot project! Ik speel zelf ook op console, goed bewijs dat je ook op console prachtige projecten kan maken!
Geertmans R013 ik speel op een Xbox one ben laatst geïnspireerd geraakt door de serie strangerthings dus daar ben ik nu een park over aan het bouwend. Heb het % limiet nog niet bereikt maar we gaan het zien.
R013 Geertmans Mijn gamertag is Ramonn013 , je kunt meerdere projecten downloaden van me als je wilt! Heb je zelf ook projecten in de workshop geüpload?
Geertmans R013 ik ga m checken! Mijn gamertag is Geertmans ik heb onlangs een huyverwoud precreation geüpload!