scagen maar de onderkant van die vloer gaat er nooit veel beter uitzien. Om veiligheidsredenen kan hier niet veel anders dan een roostervloer worden toegepast, ik zou in ieder geval geen gangbaar alternatief kunnen bedenken. En je kan die wel bruin gaan verven, dat zie je toch amper. Sterker nog, als ik goed kijk heb ik het idee dat die al bruin is geverfd, maar dat kan gezichtsbedrog zijn. En zo niet, dan is de vraag of dat überhaupt mag. Zo'n laklaag wordt al snel glad, en een gladde vloer is juist wat je niet wilt op deze hoogte. Zo'n roostervloer blijft nou eenmaal een industriële uitstraling hebben.
Overigens, precies wat Quepert zegt, sommige dingen gaan nou eenmaal pas opvallen des te meer je ernaar kijkt. Zo kan ik bijvoorbeeld nooit meer alle gaten in de plafonds bij Symbolica t.b.v. sfeerverlichting niet zien. Tot deze discussie was die vloer me nog nooit echt zo erg opgevallen, ook al heb ik pal naast de attractie gestaan.
En overigens blijf ik het een krom argument vinden om te zeggen "omdat de toren van Disney compleet lelijk is, is dit specifieke stuk daar minder lelijk". Dat kan je vaak genoeg uitleggen, ik ga het nooit snappen.