Dave_coaster Er woedt een grote brand in Europapark: https://www.looopings.nl/weblog/22817/Grote-brand-uitgebroken-in-Duits-pretpark-Europa-Park.html
KaleHari321 Dat ziet er echt niet best uit. Laten we maar hopen dat de schade bij zowel de mensen als het park mee gaat vallen. Dit gun je Europa park echt niet na hun eerdere brand
BAVI Was net te laat met posten, balen voor EP. Ik vind het moeilijk om in te schatten waar het precies is. Hopelijk alleen maar materiële schade en geen gewonden.
BlueSpirit Dat ziet er weer niet best uit daar... Blijft toch ook wel bijzonder, dat er toch relatief vaak een grote brand in Duitse parken is. Is de brandveiligheid daar slechter dan hier, of zijn de zaken gewoon ver verouderd?
Glenneke Ik zou toch denken dat het grotendeels Zauberwelt der Diamanten is... Wat dus meteen ook twee behoorlijk grote attracties bevat. Vreselijk dit 🙁
Steven Bizar, ik dacht dat dit het oude Piraten topic was maar helaas. Ongelofelijk dat een park weer zoiets meemaakt. Hopelijk geen slachtoffers of gewonden, dit is een best bebouwd gebiedje en een uitdaging met evacuatie, al zou dit ongetwijfeld wel goed geregeld zijn geweest!
Loekiloeki Dit is inderdaad de walkthrough Zauberwelt der Diamanten. Daar zit ook deels de powered coaster en de logflume binnen. Het Spaanse themagebied is inmiddels compleet afgesloten en mensen worden uit de Supersplash geëvacueerd. Hopelijk slaat het niet zo over zoals een paar jaar geleden.
Ivetje Wat een drama weer zeg 😢 ik hoop zo dat de schade mee valt, maar aan de foto’s en filmpjes te zien vrees ik het ergste…
Eftelabbo Dat is wel echt heel erg balen😥. Hopelijk is de schade minder groot dan in 2018. Wel heel erg treurig dat dit nu weer gebeurt.
JaylonToverlandgek Dit is echt erg! 2x in dit park.... ik zou normaal deze week in europapark zijn maar echt sneu! Dit wordt 1 credit minder voor mij dit jaar 😪