Thijs82 Ik antwoord absoluut niet namens ppc, laat dat voorop staan, maar: nee, natuurlijk is dat niet mogelijk! De mensen achter dit team doen, compleet vrijwillig, ontzettend hun best om een geweldige trip in elkaar te zetten. Vervolgens voldoet deze trip niet aan de verwachting van members, wat helaas misschien wel terecht was. Ze komen terug met een geweldige, uitgeklede versie waar ze waarschijnlijk zelf best van balen, maar hey: popular demand is key. Dit is een versie waarin ze waarschijnlijk op hun knieën hebben moeten gaan om nog bepaalde voordelen van parken te kunnen krijgen, want ze garanderen ineens geen groepsgrootte meer. Die voordelen (dan hebben we het over ERT, rondleidingen en goedkope kaartjes) krijgen ze ook nog, ongeacht die groepsgrootte. En dan is er iemand die durft te vragen: ‘mag het ook met een parkje minder, maar met alle voordelen van de andere parken?’ Het antwoord is: nee!
Nogmaals, ik antwoord niet namens PPC, maar ik word echt moe van mensen die, misschien wel onbewust, niet realiseren hoeveel moeite mensen in sommige dingen stoppen.
Overigens denk ik niet dat ik mee ga, al twijfel ik best wel enorm gezien het geweldige programma en het feit dat ik in veel parken al lang niet geweest ben en in de anderen zelfs helemaal niet. Mag ik trouwens ook alleen mee naar Liseberg?