Ik ga sowieso mee, nog een vraagje over de overnachtingsmogelijkheid. Heeft Bell Rock ook twin bedden óf zijn er alleen 2p bedden beschikbaar?
ACE Europe & Pretpark.club meet-up Europa-Park - 25/26 november – inschrijving
ik ga mee, optie 9
Ik ben erbij, optie 1 graag! Als @Marco ook mee gaat dan is hij mijn kamergenoot.
De vrije dagen zijn goedgekeurd, optie 1 voor mij. Alleen nog 2 vraagjes
- Zit er ontbijt bij Bell Rock? Ik had begrepen dat die best goed was.
- Heeft er iemand zin om vrijdag bij Eatrenalin of Ammolite te gaan eten?
Ik ga mee optie 9
Als ik een kamergenoot kan vinden, wil ik graag mee! Is er iemand die nog een kamergenoot zoekt? Vervoer zou helemaal fijn zijn, maar het kan prima met de trein zie ik: vanaf Utrecht kom ik met maar één overstap in Ringsheim/Europapark en de heenreis is zelfs slechts € 37,90 als ik nu zou boeken. Dat valt reuze mee!
Mail gestuurd en betaald! Ik heb er zin in!
_Marielle_ Mail gestuurd en betaald! Ik heb er zin in!
#MeToo
- Bijgewerkt
Zou de optie kunnen worden aangepast naar optie 1 voor @Marita en mij? Hij is betaald
mitchellkunst Uiteraard! Zag de betaling ook binnen komen. 't is verwerkt
Inmiddels kan ik ook melden dat ik meega met optie 11
Meteen een goede reminder voor iedereen die nog een optie moet doorgeven of twijfelt. Als je mee wilt inclusief overnachting moet je dit uiterlijk woensdag 5 juli melden en de betaling regelen!
Graag ga ik mee op deze Meet Up samen met een introduce. We kiezen voor 2x optie 1. Ik heb de gegevens door gemaild.
En kijk er nu al naar uit.
Ik ga mee! Net een paar weken geleden terug gekomen uit EP(2 dagen voor de brand) en heel veel zin om dit keer zonder kind het park weer een keer te bezoeken!
Optie 9 alsjeblieft.
Ik ga ook mee, optie 9. Zin in!
Ik wil ook graag mee! Begrijp ik goed dat je niet je eigen entreetickets kan regelen icm de meeting? Ik heb namelijk een dagticket met mijn Eftelingabonnement en het zou wel heel jammer zijn om die niet te mogen gebruiken.