Damn.. die schutting bij de uitgang van Chiapas was simpel, maar werkte eigenlijk best goed aan beide kanten. Knap dat ze hier alsnog iets beters neer zetten.
Die afscheiding boven op de brug vind ik wel een beetje raar. Ok: De brug viel op die manier een beetje buiten de themazones, maar gaf daardoor perfect zicht op beide gebieden. Een afscheiding kan het geheel thematisch immersiever maken, maar gaat wel ten kostte van het uitzicht. Daarnaast lijkt momenteel slechts de helft van de brug deze afscheiding te krijgen.
Misschien willen ze enkel Tacana aan het zicht onttrekken??
Edit: Ik zie dat de vensters die vanuit de Berlin-Horeca over de Kaiserplatz uit keken ook volledig dicht gemetseld zijn. Wat er vanuit de Kaiserplatz behoorlijk kaal uit ziet. De gang zelf is nu volledig thematisch aan Mexico aangepast. Wat ik persoonlijk een ietwat vreemde zet vind, aangezien Mexico toch een aardig stukje lager ligt. Wellicht is dat zo gedaan om bovenlangs ook een aansluiting te maken naar Tacana toe (wat de werkzaamheden op de brug ook kunnen verklaren). Ik meen ook dat Mexico het favoriete gebied van de Eigenaar is, dus wat dat betreft wellicht ook geen verrassing dat het wat groter word. De horecagang is nu wat donkerder geworden, maar ziet er op video's sfeervol uit.
Octowuzy is weg. Er is nu een strandje voor in de plaats waar je wat kunt relaxen.. Het zou me niet verbazen als hier in de toekomst een andere kiddie-ride komt.
Avoras ziet er wat mij betreft leuk uit. Het pad omhoog heeft beduidend meer sfeer gekregen. Wel lijkt het er nu op dat het pad daar dood loopt bij Avoras en er niets meer achter zit, gezien de doorgang als de ingang van Avoras uit ziet. Op Duitse Fora word al gespeculeerd dat dit wellicht gedaan is om alsnog het Temple Complex later te sluiten en af te breken cq: Te vervangen. In elk geval lijkt het een ietwat negatieve invloed te hebben op bewegwijzering en hoe het valk zijn weg naar Crazy Bats en Wakobato moet vinden. Het is overigens zeker niet ondenkbaar dat het sluiten van het gebied achter wuze town inderdaad het toekomstplan is, maar dat wil nog niet zeggen dat dit komende winter al gaat gebeuren. PHL heeft in het verleden wel vaker maatregelen genomen voor zaken die pas veel later realiteit werden.
Bienschenjagd in Fantasy heeft nieuwe kleuren gekregen en ziet er fris uit. De goudkleurige details zien er goed uit. Het groen van de kikkers vind ik persoonlijk momenteel nog wat té fel.
Talocan heeft nieuw hoofdsteunen. De attractie is nog gesloten, wellicht is er meer aan de zitjes aangepast dan alleen dat. De kopsteunen vallen in elk geval op door hun grijze kleur (ipv zwart).
Rondom het lifthillgebouw van Black Mamba is nóg een klim-parcours aangelegd. Dit lijtk wel meer te zijn zoals Avoras is en niet een soort outdoor-funhouse zoals de bestaande adventure-trail in Afrika.
Het lifthill gebouw van BM is ook niet langer de ingang naar DiA. Er is een nieuwe Ingangspoort gemaakt tussen CA en het Theater in. Hierdoor valt nu het volledige hotel binnen Afrika en dus ook een deel van het klimrek. (voorheen stond een deel van het Afrikaanse hotel nog in Mexico - wat ietwat vreemd is).