Eftelflags Binnen die ruimtes attracties gaan maken, gaat het park niet rustiger maken.. Ja, je kunt dan weer een deel mensen in een wachtrij kwijt, maar dat ga je in de totale drukte in het park amper merken.
De looproutes van Wuze Town kun je overigens prima weer aantrekkelijk maken door de grote uitgang bij het kindergedeelte weer relevant te maken. Ik kan me best voorstellen dat ze dit ook gaan doen wanneer het Complex van Crazy Bats weg geruimd word. Echter moet daarvoor weer eerst een nieuw fantissima theater ontstaan.
Ik heb het vermoeden dat ze nog steeds hopen om dat ooit naar de overkant te kunnen verhuizen.
Eftelflags staat er nog een halve darkride loods leeg bij China.
Die staat verre van leeg. Door de bouw van Rookburgh en Charles Lindbergh heeft het park amper nog backstage gebieden. De loods die jij bedoelt is er eentje waar toestellen onderhouden worden en soms zelfs thema-objecten gemaakt worden. Er bevinden zich ook personeelsruimtes en opslag voor de HoReCa. Ook dat zullen ze ongetwijfeld liever elders willen onder brengen, maar waar?
Als ik het goed begrepen heb was PHL door de staat in het gelijk gesteld voor wat betreft het kunnen aankopen van de grond tegenover het park en het veranderen van bestemming om te kunnen uitbreiden daar, maar de gemeente houdt elke vorm van uitbreiding compleet tegen.