Valt tegen hoor. Het is allemaal compacter opgezet dan je zou denken.
Trollenbol nieuw theater waar Fantissima naar kan verhuizen
Daar is de zaal bijvoorbeeld te klein voor
Ook te klein.
Wat eventueel zou kunnen is het gebouw volledig slopen en een groter gebouw terug zetten. Als ze de perkjes die rondom het gebouw staan mee nemen, kan de zaal qua formaat aardig in de buurt komen van de huidige fantissima zaal (maar zelfs dan nog niet volledig). Dat zou overigens wel ook voor een flinke impact in het themagebied zorgen. Zeker omdat dit groen broodnodig is voor de sfeer.
Nee, De ingang van fantissima opent vaak al terwijl het park zelf ook nog open is, vooral in de wintertraum. Ik weet niet meer precies hoe veel het overlapt, als ik het nog goed in mijn geheugen heb staan begon de show om 20u en was de ingang vanaf 18u open. In de winter sluit het park pas om 20u.
StefanV Als ze fantissima hier naartoe verplaatsen, ben ik wel benieuwd hoe ze ervoor zorgen dat er een ingang/uitgang vanaf buiten het park voor de dinnershow komt.
In theorie zou dat kunnen via de Verwaltung over de weg die tussen Berlin en Rookburgh in zit, maar dan zullen ze het geheel wel iets moeten opleuken.
Vanwege de ligging en het formaat zie ik fantissima hier eigenlijk niet echt gebeuren. Ik hoop ook eigenlijk niet dat ze kostbaar park-terrein hiervoor opofferen. Een theater dat in het park gebruikt kan worden en in de avond dienst doet voor fantissima is prima (als bijv. de laatste parkshow om 15:00u begint, en om 15:30 afgelopen is, zou je genoeg tijd moeten hebben om de boel om te bouwen - zeker als ze kiezen voor zo'n automatisch systeem).. maar ik zie ze Fantissima eerder buiten het bestaande park-terrein plaatsen. Oorspronkelijk was het plan om Concerten, events en andere resort-dingen in die driehoek tegenover het park te doen, zodat het parkterrein ook écht voor park alleen gebruikt kan worden. Ik hoop dat ze dat ook zo doorzetten.
Een Flying Theater kan misschien nog wel, maar ook dan zullen ze het gebouw een aardig stukje groter moeten maken dan wat het nu is.