tja soms is het gewoon nodig..
Ik had een dakdekkersbedrijf dat 20 vierkante meter aan panlatten zou vervangen..
3 uur op dat dak gezeten.. ja is klaar meneer.. 2000 euro maar geen lekkage meer..
eerste regenbui lekkage.. week later kwam de man van de zonnepanelen schouwen..
dak afgekeurd.. panlatten allemaal rot.. op een stukje van een halve meter na....
Foto's gemaakt en ik dat kut bedrijf bellen.. u wordt terug gebeld..
puntje bij paaltje.. 20 keer bellen , 50 mailtjes en een aangetekende brief nog niks.. na een jaar touwtrekken een vernietigende review achter gelaten en binnen een dag had ik dat bedrijf aan de lijn.. of ik die review kon verwijderen.. Ik heb die mensen helemaal de touwtering gescholden en verteld dat er een brief van mijn advocaat die kant op ging..
uur laten de directeur aan de lijn.. sorry sorry miscommunicatie.. een jaar lang.. maar ze zouden het regelen de dag erna zou een dak dekker komen om het te maken.. maar dan moest die review wel weg.
Heb hem netjes gezegt dat als ik morgen tevreden ben komt er een andere geplaatst wordt..
Die monteur is de dag erna van 9 tot 9 bezig geweest en heeft heel het dak gedaan.. aangemetseld, schoorsteen geïmpregneerd.. the works.. Hij had het verhaal mee gekregen en vond dat het niet kon wat er gebeurd was..
Als ik die review niet geschreven had dan had ik nou in een rechtzaak gezeten.. Dus soms moet het gewoon.. hoe vervelend het is.