Michielsken
Bij deze de mail van Pairi Daiza:
Ze hebben dus niks hoeven opvragen bij een leverancier en dus gewoon per post de rubberen ring opgestuurd. Waar ik dus heel tevreden mee was. Maar ik heb dus nog steeds niks ontvangen. Ik heb uiteraard weer gemaild met de vraag wanneer ik het zou ontvangen en daar na 2 weken nog geen reactie op.
Ik vind het dan weer niet sjiek om mailverkeer met de klantenservice online te gooien in een Google review.
Maar ik heb ze nogmaals gebeld en er nu wel iemand aan gekregen. Ze sturen nogmaals een nieuwe rubberen ring op. Daarom heb ik dus de review verwijderd.
Nogmaals: ik vind het niet erg dat ik die ringb nog niet heb, maar ik vind het gewoon niet normaal dat je geen reactie meer krijgt op je e mail.
Ik zelf vind het ook een genuanceerde review eerlijk gezegd. De titel inderdaad niet heel sjiek, dat geef ik toe.
Was ook mijn doel van dit topic: of iemand anders ook zulke teleurstellende ervaringen heeft met de service van dit park.
Ten slotte nog dit: als jij ervoor kiest om als park heel veel te communiceren via de socials, prima. Maar dan kun je verwachten dat je reviews of klachten krijgt via de socials. Ik heb ze in eerste instantie een messenger bericht gestuurd en daar geven ze aan dat je ze moet mailen. Als je belt krijg je ook alleen maar keuzemenu's over het boeken van een verblijf, het kopen van tickets, een abonnement of vragen over je dagbezoek. Ze willen dus dat je dus per mail contact opneemt met de klantenservice, dan moet je die mails ook gewoon snel beantwoorden. Er is dus telefonisch geen optie om de klantenservice te bereiken. Ik heb dus nu een verkeerde optie gekozen en ben dus uiteindelijk wel geholpen.