Phantasiastisch Je kopiëert wel veel uit andere parken. Wordt het niet eens tijd voor wat uniekers voor Toverland? Ik zou dan wel een 5 minuten+ darkride willen zien en misschien zelfs wel met een ridesystem dat we hier nog niet in de buurt hebben.
Een "trucjesbaan" zoals Hagrid zou, afgezien van het budget, een prima familieachtbaan op kunnen leveren, maar het had niet veel gescheeld of de Efteling had al zo'n zelfde soort achtbaan gehad. En het is de vraag of dat alsnog niet in de planning staat binnen nu en 10 jaar.
We hebben hier al een hele discussie over Joey en Snorri gehad en dan wil je ook nog een zelfde type attractie daaraan koppelen. Als je die discussie niet nog een keer wil krijgen, moet je vooral geen Joey darkride gaan bouwen.
Een madhouse past weliswaar prima in het tover concept, maar ondertussen heb je binnen 2 uur al een stuk of 5 van die attracties staan. Wellicht dat je met bv Vekoma, Mack of wie dan ook een next gen concept hierop kunt ontwikkelen, maar voor een standaard Vekoma madhouse kom ik niet speciaal naar Toverland.
Een waterachtbaan vind ik op zich een prima idee. Iets als Poseidon in een unieke layout zou ik nog een optie vinden, maar Walibi Belgium komt bv met Pulsar. Op dat moment gewoon iets dat nergens anders te vinden is.
Kortom iets uit de nieuwe catalogi van de fabrikanten en niet uit de catalogi waar alle andere parken uit de buurt al iets uit besteld hebben.