Michael
Ik denk dat de invulling inderdaad redelijk open voor interpretatie is. Zelfs als je voor een dark ride gaat, ga je dan voor een klassieke "kijk" rit, wil je iets interactiefs, wil je trackless, wil je media based of wil je totaal iets anders? Er zijn megaveel opties. Het voordeel is wel dat zo goed als iedere oplossing erg goed schaalbaar is naar de wens van Toverland, dat is een groot voordeel aan het attractietype, schaalbaarheid ligt erg hoog. Ook als je zou gaan voor een Flying Theater is dat perfect mogelijk. Mack's Airific heeft in zijn standaard model 3x 12 zits boven elkaar, Brogent heeft zowel de I-ride als M-ride welke modulair inzetbaar zijn en SimWorx heeft een leuke optie met het Pegasus Flying Theatre. Nog los van andere show rides zoals een madhouse (zou ik afraden), of een Motion of Ultra tower van Intamin.
Mogelijkheden te over, maar ik denk wel dat Toverland dat type ride nodig heeft. Een show is weer een heel ander type toevoeging waarvoor je weer specifiek personeel moet aantrekken. Kan ook, maar is niet de eerste keuze welke ik verwachten zou. Neemt niet weg dat voor een compleet park een grotere show wel een goede toevoeging kan zijn.