pretparkgekkie05-10 ben benieuwd of Boosterbike in magische vallei of in Wunderwald komt te staan, mij lijkt het meest logisch Magische vallei zodat ze Wunderwald echt een indoorgebied houden
Wunderwald is allang geen puur indoor gebied meer. Met de maximus Blitsbaan die de rit buiten aflegt en Expedition zork waarbij de retheme wunderwald nog meer naar buiten is getrokken.
Thematisch gezien zou de baan het beste bij wunderwald passen inderdaad met dan de wachtrij en entree aan de andere kant. Als ze het station verbouwen naar een meer permanente bebouwing is het slechts een bijzaak om de poortjes te verplaatsen naar de andere kant.
Met het eerdere gesuggereerde tijdmachine thema kan Toverland denk ik ook het beste uit de voeten voor deze attractie en zijn locatie. De treinen zijn makkelijk om te toveren naar soort steampunk voertuigen, zoals bij de bob/Blitsbaan ook is gebeurd, en qua ligging zou het dan het mooiste zijn de helixen te betrekken bij het Troy gebied.
Magische Vallei door trekken is namelijk niet logisch, dan krijg je een soort Limburg uittreksel van het gebied. Daarnaast heb je al een entree dat gebied in als onder Djengu river door loopt.
De Helixen bij wunderwald trekken heeft het zelfde Limburg effect waardoor het er letterlijk tussen gepropt gaat voelen.
Bij Port Laguna is juist sterk door de vorm van het hoefijzer waarbij alles rond de baai ligt.
Daarom zou ik zelf het bij het Troy gebied trekken
De Helixen liggen precies in de gehele lengte aangrenzend aan het gebied, het Griekse thema leent zich voor tijdreizen en op de terugweg (naar de eigentijd) kom je weer langs expedition zork waardoor je thematisch ook weer 'terug' bent.
Al moet er uiteraard dan wel een trackswitch worden toegevoegd voor 2 trein operations want 1,5 uur voor BB vs 20 min op Fenix, puur door capaciteit is natuurlijk te bizar voor woorden.