Debruijn7 https://darkridedatabase.com/listing/arthur/
Er staan geen bedragen bij hoeveel het in totaal gekost heeft.
Blijft een top uitvinding Dark Ride Database, ik meen mij te herinneren dat Dark Ride Database opgericht is door leden hier.😁 (ik kan fout zitten)
Persoonlijk vind ik het wel een leuke ride, maar ik hoop niet dat als Toverland ervoor kiest om deze Inverted Power Coaster te kopen, en dat zij ook niet verplicht de lelijke Catwalks moeten aan brengen net als bij "Jurassic Flyers" in Universal Studios Beijing.
Een aantal jaar eerder voor Jurassic Flyers opende Motiongate Dubai met "Dragon Gliders" (2017) en aangezien er geen onrides van zijn (verboden) is het niet bekend of de Ride toen al de Catwalks heeft gekregen?
Zelf zou ik dan als locatie zeggen, naast Maxiumus Blitz Bahn aan de kant van MaMouche en daar de ingang plaatsen en bij Wunderwald de baan een stuk naar binnen laten lopen.
Eerst dacht ik aan de locatie voor een Inverted Power Coaster naast Fēnix aan de kant van de Maintance Bay van Fēnix kant van Dragon Watch maar dan heb je twee loodsen naast elkaar staan en onteemt dat de natuur. Dus tussen Land van Toos en Wunderwald in lijkt mij beter.