Hoi allemaal! Ik was afgelopen weekend in Bobbejaanland mijn mijn twee pubers. Onszelf prima vermaakt op een overwegend zonnige dag die gezellige drukte kende ( lees: gemiddeld 20min wachten bij de grote attracties )
Ik wilde toch wat plaatjes delen van het park, omdat voor sommigen Bobbejaanland vaak gelijk staat aan verouderde rommel, maar het park ligt er momenteel keurig bij!
Nou vooruit dan, ik zal er nog wat bij zetten:
Yeehaw! Dit mooie beeld staat op het centrale plein voor de entree.
Deze snoepwinkel was voor mij nieuw - mooi assortiment, pretparkprijzen - maar ej, snoep!
Fury! Ik heb een soort van natuurlijke aversie tegen Gerstlauers gekregen door de jaren heen, dat is na deze baan niet anders. Ik vond hem wel leuker dan StarTrek in moviepark, dat je jezelf achterwaarts kunt lanceren (meeste stemmen gelden!) is een leuke gimmick. Ik vond achteruit eigenlijk leuker dan vooruit, maar vooruit kun je je wat beter instellen op wat er komen gaat.
Even uitwaaien dan maar...
Nope. Hier stap ik niet (meer) in. De samenvatting van een mijn pubers: "mijn hoofd doet pijn".
Die Mack powered baantjes blijven leuk om mee te pakken. Deze gaat niet door een diamantmijn, maar over het water is ook leuk.
3 attracties op dit plein, waarvan er 1 niet op de park-app staat! Revolution is zonder twijfel een van de beste attracties van het park en met Fury de puber-favoriet van de dag. Ik ben het eens met mijn pubers.
Whiiiieeeeee! Wij hadden een goede spin-er-in.. het zijn maar korte stukjes tussen de blockbrakes, maar dat mocht de pret niet drukken
Een waterattractie als het buiten nog geen 30 graden is, tegen mijn principes.. maar kwam er droog uit ( in tegenstelling tot de jongste puber - die er ook eigenlijk als enige in wilde, karma!)
Fury is - tenminste afgelopen zaterdag - wel wat storingsgevoelig. De baan heeft er gedurende dag zeker een keer of 4 voor minstens een half uur uit gelegen.