DAN2019 DAN2019 Kom ik erachter dat ik dit weekend een 24uurs bierfeest @ Maastricht, waar ik paar jaar vrijwilliger is om mee te helpen, om achter de kassa te zijn, vind ik heel leuk, dus deze meeting moet ik dan laten gaan 🙁
John Ik heb de betalingen die afgelopen dagen binnen gekomen zijn verwerkt in de openingspost. Mocht je nog niet betaald hebben. Doe dit dan uiterlijk morgen!
LoopingStar John Ik heb 24 mei deze meeting betaald, maar in het overzicht is het nog niet bijgewerkt! Wellicht over het hoofd gezien? 😀
Robinho1234 Zie dat het van mij er ook nog niet bij staat, maar het geld is al sinds 12 mei van mijn rekening af 😛
Philosopher Een aanmelding op het nippertje.. Na heel lang twijfelen wil ik toch mee. Betaling komt vanmiddag nadat ik klaar met werken. Optie 1.
Eduard Al met al een leuke groep qua samenstelling en omvang. Dat laatste had ik, gezien de ligging van het park, niet direct verwacht.
Tonnie En met deze last-minute inschrijvingen komen we uit op het mooie aantal van 32 deelnemers! Wij hebben er nu al zin in! Vriend_van_de_club Wij slapen de avond ervoor in de buurt en rijden die avond weer terug.
Niek Vriend_van_de_club Blijven er nog mensen overnachten? Mijn introducees en ik blijven de nacht er voor en de nacht er na slapen, niet in een parkhotel zelf overigens.
ASF Tonnie En met deze last-minute inschrijvingen komen we uit op het mooie aantal van 32 deelnemers! Wij hebben er nu al zin in! Vriend_van_de_club Wij slapen de avond ervoor in de buurt en rijden die avond weer terug. Best veel deelnemers zeg, gezellig! Hier ook hetzelfde wat betreft de overnachting 🙂