Philosopher Maar gezien de laatste berichten over Oakwood ThemePark is het naar mijn idee onwaarschijnlijk gezien de huidige staat van het park wat je beter kan omschrijven als een pretpark waar al jaren geen onderhoud is gepleegd.
Het park heeft dit seizoen wat issues gehad bij de opening. Niet bepaald het eerste park dat daar last van heeft. Hun plonsboot staat nu ook op de site als seizoensattractie: Wat heel begrijpelijk is: ze hebben 8P nodig om de boot rond te laten komen, toen ik er voor het laatst was betekende dat op zijn best dat er eens per half uur een boot vertrok, en dat was ook alleen maar in de middag. Super duur aan personeel dat niets te doen staat dus. Daarnaast is het een oude intamin attractie en die staan er helaas berucht om dat ze nogal lastig in onderhoud zijn.
Ik zou ze vooralsnog het voordeel van de twijfel geven. Juist zo'n SLC kan een perfecte thrill-ride voor dit park zijn terwijl de kosten niet al te hoog zullen liggen. 90% van de tijd zal de baan met één trein opereren: dan hoef je dus geen 5 minuten in de remmen te hangen terwijl je benen afgekneld worden, dan gaat dat ook nogal mee vallen (hoop ik).