Ron Nu de speelweide de laatste jaren zowel in de zomer als winter gebruikt wordt mag het van mij best een wat definitivere inulling krijgen met wellicht een station, vaste horeca en een complete verharding die je dan in kunt vullen met tijdelijke dingen zoals dat nu ook gebeurd.
Ik dacht me te herinneren dat de grond hier niet geschikt voor is? Of tenminste, dat er dan een hele hoop geld in gegooid moet worden om de grond goed genoeg te krijgen om een vaste plek te bieden. Wellicht ook de reden waarom hier nooit een attractie is gekomen, want ruimte is er genoeg!
Ik ben wel benieuwd naar de invulling. Pieckeriaans circus lijkt me tof. Zeker met de opstelling tijdens de Winter Efteling kun je veel leuke dingen doen met de ruimte die er is. Ik hoop echter wel dat er ook wat attracties komen, dan enkel entertainment, horeca en merchandise. Combinatie van een kleine molen/reuzenrad, spellen en dergelijken zouden het denk ik wel goed doen. Zeker met de drukte in de zomer kan de attractie capaciteit wel wat extra's gebruiken.