Tim Wat ik overigens helemaal niet begrijp is waarom er een Mariachi band optreedt op het zomerstrand. Zet een klein podium bij de Pirana en je zit meteen in de juiste sfeer, toch?
Je zit al met de Charlatans in die hoek, plus met al de bouwwerken in die hoek begrijp ik dat ze het volk daar een beetje weg proberen houden.
Anderzijds zou er anders wel een hele hoop te doen zijn in die hoek: de Djinn, Max & Moritz-plein, de Charlatans... er is in die hoek al wel wat extra entertainment.
Tim De rest van het entertainment stelt me dan weer erg teleur. Het voelt echt niet aan als Zomer Efteling. Het entertainment dat er is, blijft enorm beperkt. En het is voornamelijk gericht op kinderen. Er hangt geen zomerse sfeer en er is amper live muziek. Dat mag toch een tikje meer zijn.
Ik geef je daar gedeeltelijk gelijk in. Er is wel entertainment, als in dat er op veel plekken in de Efteling wel wat meer te doen is als normaal, maar ik mis wel wat muzikaals inderdaad. Nu denk ik zelf dat de tijd dat je een groot podium neer kan zetten in de Efteling wel voorbij is, want daar wordt het gewoon veel en veel te druk, maar er mochten voor mij wel wat meer kleine muzikale acts zijn. Ik mis de Harmonie van Drie of De Efteling Muzikanten, maar ik zou het ook gewoon eens leuk vinden om eens wat andere dingen te zien dan die 2 acts.
Maar, langs de andere kant, er is nu wel de hele zomer overal entertainment. Waar is de tijd dat er enkel op zaterdagen en zondagen iets te doen was in het park..