Markiewong Hij is in 2021 en 2022 niet open gegaan, ik was er 15 juni en was ook verbaasd dat hij open was. Alles op twee fonteinen na staat nu uit, de waterkanonnen doen het niet en er is geen muziek. Misschien is dat een compromise die ze hebben weten te maken voor het openen van de attractie.
Dat is echter ook allemaal al langer zo.
Ik weet dat het gehele gebied rond de vijver langere tijd gesloten is geweest. Bij de toren van Wuze Town was de poort dicht die toegang gaf tot het gebied. Wellicht deels vanwege geluid, maar ik kan me voorstellen dat het ook voor een stukje samen heeft gehangen met de werkzaamheden bij de Hollywood Tour, gezien er containers en dergelijke gespot zijn aan die zijde van het gebouw.
Ik kan me echter niet voorstellen dat iemand deze attractie écht zou missen. Het concept om iets al drijvends op het meer te bouwen is best geniaal en met het idee van een interactie outdoor Show-ride (outdoor darkride?) is zeker niet verkeerd.. maar je had hier gewoon véél meer mee gekund. Wat scenes over de water wuze, enkele simpele animatronics die eventueel reageren op de fonteinen hadden dit tot een leuke en grappige attractie kunnen maken.