K-ToF Het park is trouwens helemaal klaar voor dit jubileumjaar. Ik ben echt benieuwd wat het park nog allemaal in petto gaat hebben voor zijn 50ste verjaardag. Foto's: Nathan_Themeparks en Yoanvkb
Jensie1996 Ik lees op de website van Walibi dat je als passhouder exclusief tussen 10h en 12h eerder het gebied in mag. Is wel leuk gedaan voor de pashouders. Je moet wel reserveren op voorhand.
Jensie1996 Philosopher Op de website als ook op Instagram deelt het park mee dat Mecalodon open zal zijn. Zullen waarschijnlijk hier en daar kleine storingen zijn maar hopelijk is het volledig operationeel.
Jensie1996 Er is ondertussen ook een mail rond gegaan voor de abonnementhouders. Met de Exclusieve uitnodiging zoals op de website staat, met ook nog eens "Wees bij de eersten die Mecalodon trotseren, de grootste family coaster van de Benelux!"
K-ToF Man, wat ben ik benieuwd om te zien wat ze van Dock World gemaakt hebben. Hopelijk heel veel sfeerfoto's zaterdag. En een onride van Mecalodon. Volgens mij gaat dat een machtig zicht zijn om die baan door het gebied en over en langs het water te zien scheren.
TuttiFrutti Walibi maakt ook net bekend dat vrijdag alle muziek via streaming beschikbaar wordt. Maar waar is de vuurtoren.......
Doofensmirtz Ik ben blij om te zien dat ze de bumper van de trein vooraan hebben geverfd. Dat ziet er veel beter uit zo!
celebrate1st Ben een benieuwd naar deze achtbaan. Nog even wachten tot de zomervakantie. Ook het gebied eromheen nieuwsgierig.
ArcovandenBroek Heel toffe baan, hopelijk komt er nog wel wat thematisering onderweg bij. Dit oogt allemaal wat kaal.
Coasterfrenzy Vooral het laatste stuk kan wel wat theming gebruiken.. terwijl juist het eerste deel wat mij betreft prima is. Heerlijk die korte bochtjes over dat water.
Philosopher Dit is weer een toffe familieachtbaan erbij voor Walibi Belgium. Niet te snel, niet te langzaam zodat wat "stoerdere" kinderen met hun ouders hier ook in durven.