K-ToF SirOlivier Psyké blijft komend seizoen gewoon open. De enige twee attracties die gesloten blijven zijn de Dragon Boats en Salsa Y Fiesta.
K-ToF Ondertussen blijken de eerste kranen en graafmachines aangekomen te zijn. Van Gold River Adventure blijft bijna niets meer over, buiten het station en de draaischijf. Wat is het toch ook een gigantische werf, hè! Bron: Ameworld.net
TuttiFrutti Jammer dat alle hoge bomen rond Flash Back verdwenen zijn, maar goed! We krijgen toch iets leuks in de plaats hopelijk!
SirOlivier Eftelflags als je aan de kant van psyke liep voelde t altijd een beetje of je was afgesloten van de rest van t park. gek genoeg was het daar altijd erg rustig en stil
TuttiFrutti SirOlivier Sinds Tiki Waka en Kondaa was dat stukje wel een genot. Maar goed, nogmaals: wat in de plaats komt, is heel wat beter. En hopelijk plaatsen ze wat bomen terug.
DaltonTerror Zo! Dat is een verandering, veel hoge bomen zijn weg. Maar ze zullen allicht wel terug groen aanplanten. Heel benieuwd.
SirOlivier Walibi belgium plaatste zonet een filmpje op instagram over de nieuwe trein van turbine/ psyke. het filmpje was na 9 minuten al weer verwijdert, maar geen zorgen ik heb deze screenshot weten te nemen van de trein. sorry van de kwaliteit
TuttiFrutti Ik ben blij dat de hele psyke-laag verdwijnt. Nooit dan van geweest, het serene fabrieksgehalte van Turbine vond ik vele malen mooier. Maar dat is zonder twijfel ook nostalgiebril van mezelf.
SirOlivier TuttiFrutti turbine had zo'n simpel maar goede theming. het is raar om erover na te denken dat zo weinig en simpele theming een achtbaan perfect kon maken
Coasterfrenzy Die eerste foto deed me aan Toothless (how to tame your dragon) denken. Maar dan in het roze. De treinen lijken me op het eerste gezicht niet bepaald bij het voorgestelde thema te gaan passen, maar wie weet hoe ze dat in de praktijk gaan aanpakken.
SirOlivier De trein zou nog mooier zijn als ze m in de oude kleuren van turbine zouden verven. Dus elk karretje een andere kleur. Nu oogt de trein redelijk kaal
K-ToF Bij de start van het seizoen bleek dat de chalet waar je afgelopen winter de kerstman kon ontmoeten is blijven staan. Nu kan je in deze chalet dagelijks de kangoeroe ontmoeten. En op zijn bureau heeft de mascotte enkele tekeningen laten slingeren. Een eerste hint voor bezoekers naar de nieuwe achtbaan voor volgend seizoen! Bron: Walibi Addict
SirOlivier de preshow van psyke is verandert in een soort teaser voor de terugkeer van turbine. dit is t enige filmpje dat ik ervan kon vinden
QDude24 Overal staat dat het een nieuwe trein is, maar is het ook echt een nieuwe trein? Of is het gewoon een reskin?
scagen QDude24 geen idee over het grootste deel van de trein maar de trein heeft sowieso wel een nieuwe neus.