R013 The_Real_Infernape Overweeg dan een xpress pass ( voordring) anders trek maar 3 dagen uit om alles te kunnen doen in de zomer. 😞
The_Real_Infernape R013 Ja daar houden we wel rekening mee. We gaan het aankijken Zou het qua prijs uitmaken of we van tevoren of op de dag zelf een express pass kopen?
R013 Stijngeene Ik kocht ze altijd in het hotel met korting. The_Real_Infernape Tijdens mijn bezoeken waren ze in het hotel goedkoper.
Stijngeene Weet iemand toevallig wat de voordelen zijn m.b.t. express passen als je in een hotel van Port Aventura slaapt? Zijn deze dan goedkoper? Of blijven de passen geldig voor je hele verblijf?
The_Real_Infernape R013 Ik heb de passen reeds online gekocht, als je antwoord eerder kwam had ik het nog even aangekeken 🙃 Wat zou het prijsverschil zijn? Ter referentie, dit is wat we hebben besteld:
Stijngeene Gerrie Ah oke, ik las inderdaad dat dit vroeger inderdaad zo was. Ik vroeg me af of dat dit seizoen weer het geval is. Online kan ik namelijk alleen vinden dat je dat in het hotel na moet vragen. Weet jij of dat dus ook nog voor dit jaar geldt?
japsell Gerrie vorig jaar waren de hotelpassen maar 1 dag geldig. Met ingang van 2022 is dit meerdagenvoordeel geschrapt. Hotels blijven een aanrader, prachtig en dichtbij!
Gerrie japsell Zijn vorig jaar in september geweest en weet zeker dat de exprespas 2 dagen geldig was stond ook op de pas en we hebben er ook 2 dagen gebruik van gemaakt. We zijn 2 jaar geleden ook naar portaventura geweest en zaten toen in het luxere hotel Lucy. Daar zat elke dag de exprespas voor beide parken onbeperkt in de attracties er bij in.
Gerrie japsell We waren er de eerste 5 dagen van September en het park was elke dag open tot middernacht volgens mij was het daar nog wel hoogseizoen.
R013 @The_Real_Infernape Daar ik nooit in het hoogseizoen ga liggen de prijzen op voorhand al lager voor mij. Veel plezier gewenst! Excuses voor de late reactie was dit topic uit het oog verloren.
The_Real_Infernape Gerrie ik weet niet hoe ik daar moet komen qua linkjes, maar het is een vanaf prijs. De vanaf prijzen schelen twee euro tussen wat ik vond (https://www.portaventuraworld.com/en/tickets/express-pass) en deze screenshots.
Marco86 Frank Templo del Fuego is volgens mij alleen in juli en augustus geopend. Dat klopt, Templo del Fuego is geopend vanaf 01/07 tot en met 31/08. Wel alleen tussen 13.00-16.00 en 18.30-21.00, en gesloten op woensdagen.