De eventuele uitbreidingsmogelijkheden waar nu al over wordt gesproken op het forum, is denk ik niet helemaal de insteek waarom ze dit park bouwen.
Het betreft vakantiepark "Marveld", waar dit een toevoeging aan zal zijn. Ik denk dat ze dit in eerste instantie ook een soort van in verhouding willen houden.
Ondanks dat het echt wel een groot vakantiepark is, hebben ze bijvoorbeeld geen vaste indoor speelhal. (Alleen luchtkussens in de sporthallen tijdens de hoogseizoenen). Deze hal is natuurlijk een zeer luxe versie hiervan, hiermee kan je je mooi onderscheiden t.o.v. andere vakantieparken.
Het subtropische zwempark is ook niet zeer groot opgezet, maar ze blijven wel telkens vernieuwen en kleinschalig toevoegen. Dit kleinschaliger heeft ook zijn charmes, waar sommige mensen juist weer van houden.
Ik heb wel uit directe bron vernomen, (al wel 2 jaar geleden). Dat de eigenaar de mooiste indoor speelhal van Europa wilde bouwen. Ik nam dit toentertijd met een korreltje zout, maar als ik nu zo de concepten zie en als de uitwerking goed is, dat het echt wel een mooi parkje wordt!
Evt extra ruimte is er al. Het tuincentrum voor de bouwplaats is ook al van Marveld, en hierover is bekend dat deze nog blijft zolang het kan. Ook aan de andere kant van de beek zijn alleen maar weilanden en een boerderij, met de huidige stikstof uitkoop regeling zie ik het nog zomaar gebeuren dat deze zich laten uitkopen.....
Rood: Huidige ontwikkelingen.
Blauw: Reeds eigendom Marvel.
Groen: Toekomstige mogelijkheden?