Hjalmar Ik denk dat ze studio 1. Wel willen openen voor/tijdens Olympische Spelen, dat zou zeer handig zijn
Walt Disney Studios 1 krijgt remake
pretparkgekkie05-10 Zoals de planning volgens Ally momenteel is, zal er geen toegang zijn tot Studio 1. Ook geen Frozen Celebrations trouwens.
De vervangende deuren zijn geplaatst in hun nieuwe kleurstelling
Het gebouw wordt klaar gemaakt voor de grote remodelling.
Ik lees op Loooping dat de Aladin molen dicht gaat per januari. Er staat niet bij waarom? Wel word het gemeld ivm de werken aan oa Studio 1 en omgeving. Weet iemand wat er daar precies gebeurt. Gaat het enkel om reparatie van de molen. Of gaan hier meer ingrijpende renovaties gebeuren.
Aangezien de vergunningen alleen voor de ombouw van Studios 1 en omgevingen zijn. Zal de molen gewoon in onderhoud gaan, het is tenslotte Januari en dus voor groot onderhoud in Parijs.
Ik hoop wel dat ze dit deel ooit een keer gaan omgooien en dat het gebied rondom de Aladdin molen, Crush Coaster en dat Cars ding iets mooier in elkaar steekt. Ze zetten het nu neer als 'Pixar' gebied, maar de stijlen passen niet echt mooi bij elkaar in mijn ogen.
Op zich hebben ze nog 2x de zelfde molen in het hoofd park staan.. Hoewel de Studio's elke vorm van opvulling kunnen gebruiken, denk ik niet dat veel mensen die molen (tijdelijk) gaan missen.
- Bijgewerkt
Hoe kan je van groen en bomen nou niet blij worden? Denk aan de veranderingen in de lente en de herfst. Lampjes in december, en frisse lucht !!!
DaltonTerror De bovenste twee fotos in je post zijn van een concept wat uiteindelijk is afgekeurd, voor zover ik weet. Daar zou Studio 1 inderdaad een garden party worden binnen. Uiteindelijk plan is volgens mij nog niet uitgelekt voor zover ik weet.
Als de planning nog steeds klopt gaan ze nu de uitgang van Cinemagique en het zijpand van Studio 1 klaar maken als ingang van het park zodat Studio 1 in April officieel een jaar gesloten kan worden.
Hjalmar Daar zou Studio 1 inderdaad een garden party worden binnen.
Voor zover ik begrepen heb is de basis van dat plan nog steeds intact. Het restaurant zal straks een wat samenhangender en sjieker eetgelegenheid met een groot groen terras worden, maar er zullen naar verluid ook voldoende Hollywood-referenties verschijnen. 'n El Capitan look-alike, bijvoorbeeld.
Aurelius Worden dat binnen dan plastic bomen?
Jailsamer Dat weet ik niet. Hoewel Disney logischerwijs groot fan is van plastic planten, gaan er ook verhalen dat bijvoorbeeld de wachtrij van Pirates al lang niet meer is aangepakt omdat de brandweer tegenwoordig strenger zou keuren en er daarom allerlei aanpassingen gedaan zouden moeten worden.
Van wat ik hoorde is het huidig ontwerp meer een overdekte mainstreet. De opstelling blijft min of meer hetzelfde, maar de losse gevels worden vervangen door een reeks aan gevels dat meer cohesie uitstraalt. Ik denk dat je een beetje moet kijken naar Sunset Boulevard en Buena Vista Street. Uiteraard in light-vorm gezien de hal niet groter wordt.
We zijn twee dagen later dan verwacht maar de schutting staan om het eerste gebied heen voor de ombouw. Zodra dit deel klaar is zal Studio 1 sluiten en bezoekers tussen Studio 1 en Cinemagique worden begeleidt als entree.
Nog anderhalve maand en dan zal Studio 1 officieel gesloten zijn voor een jaar.
De huidige stand van zaken rondom alle stukken die afgesloten zijn. Als je dit vergelijkt met het plan wat OutsidEars heeft vrijgegeven lijkt het erop dat zaken hier en daar sneller gaan dan verwacht.