Ook een van de gelukkigen geweest. Ik heb hem zelfs op meerdere dagen gedaan, waaronder de allereerste soft opening dag (nu is die bijna enkel in soft opening open geweest, maar toch) De wachtrij was licht thematisch aangekleed dat het al leek alsof je in de wolken was (een ruimte met mistmachines, en dan ook nog spiegels waarover het wandelpad ging om de illusie van lucht te creëren denk ik). Dan het instappen en de lift naar omhoog die ook draaide. Wel leuk om zo opeens het park te zien verschijnen, want je draaide met wijzers mee en zag opeens Vampire, Weerwolf en de rest van het park voor je terwijl je naar boven ging.
De rit zelf was wel leuk, het opvallendste vond ik de stilte van de baan tussen de torens, iets wat je met een achtbaan veel minder hebt door de constructie natuurlijk. De rit zelf was zeker niet intenser dan Calamity Line en was ideaal voor een familiedoelgroep. Nadeel was natuurlijk de capaciteit en de enorme slijtage.
Al bij al een leuke baan, maar zeker niet de beste keuze van het toenmalige management. De capaciteit was veel te laag, de beleving wel leuk maar ook niet meer dan dat en de plaatsing/inwerking in het park ronduit schandalig. Ergens een geluk dat Doppelmayr deze baan nooit echt goed functioneel heeft gekregen, want ze verknoeide het beeld van het park volledig zonder daarvoor een echte meerwaarde te geven.