‘t Is wel een beetje een prutsige enquête, want je moet ook van media waar je nog nooit van hebt gehoord invullen hoe betrouwbaar je ze vindt. Hoi bias!

Nee, want daarmee weet ik niet als onderzoeker of ik neutraal tegen het medium aankijk of dat het medium niet ken. Een optie "Ik ben onbekend met dit medium" of "niet van toepassing" zou de (construct)validiteit van hun onderzoek wel ten goede komen. Nu kan je de eindconclusie feitelijk al beginnen met de onderkenning van het bias op de inhoud.

Bij Polle's Keuken bouwt de Efteling momenteel aan een buggy stalling. Op andere plekken in het park worden deze natuurlijk massaal genegeerd en buggy's gewoon links en rechts van de ingang van een attractie neergezet. Ik denk echter dat het hier juist wel goed kan werken omdat de greeter mensen er op kan wijzen voor ze het restaurant betreden. Misschien raken mensen het daardoor zelfs wat meer gewoon en gaan ze daardoor op andere plekken in het park ook op zoek naar een buggy stalling.

Marvin Ik denk echter dat het hier juist wel goed kan werken omdat de greeter mensen er op kan wijzen voor ze het restaurant betreden.

en wellicht gewoon een duidelijk bord erbij...

'Plaats hier voor het vullen van uwe magen allereerste uwe kinderwagen'

Mooi, ik zie eindelijk dat de Efteling ook stampot gaat verkopen daar ben ik benieuwd naar.... Zie de wonder en ze verkopen het bij het witte paard.

Nu ik nog verder lees, worsten broodjes, spinazie pannekoek met gorgonzola, focacia en curryworst hebben ze mijn gezeik gehoord haha

• John vindt dit leuk.

Marvin Op andere plekken in het park worden deze natuurlijk massaal genegeerd en buggy's gewoon links en rechts van de ingang van een attractie neergezet.

Dat komt ook een beetje omdat op een aantal plekken ze natuurlijk vrij onhandig zijn.
      Polles had geen eigen stalling, dan moest je die achter de kluis pakken, dat werkt natuurlijk niet goed.

Ik denk dat t een goede zet is dat er direct naast de ingang van Polles een stalling komt

Stijngeene Ik heb je plaatje even gefixt.

Maar dit is toch de carnavalshit van O.J Punctuel afgelopen carnaval?

Tonnie thx voor het fixen van de foto! Ja dit is indd de hit van afgelopen carnaval.

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Stijngeene Gratis tip: de volgende keer kun je eventueel ook gewoon de link naar het Instagram bericht plaatsen, het forum embed die dan vanzelf! 😎

Het lijkt er trouwens op dat de muur bij het Diorama inmiddels volledig gestript is en klaar om weer aangesmeerd te worden:

En nog een plaatje van de nieuwe buggy stalling bij Polles, gewoon omdat het kan:

5 dagen later

Ik snap het praktisch nut van zo een ding en geloof ook wel dat deze handig gebruikt gaat worden, maar die locatie is toch wel erg ongelukkig als je het mij vraagt. Het zicht van binnen naar buiten is gewoon verstoord en het uiterlijk van het restaurant komt het ook niet ten goede.

Michael Het zicht van binnen naar buiten is gewoon verstoord en het uiterlijk van het restaurant komt het ook niet ten goede.

Het is dat je het nu zegt, maar inderdaad wat een ontzettend lelijke plek en jammer dat het daar wordt neergezet

Toen men begon met de bouw van deze stalling dacht ik vooral aan de praktische kant. Maar als ik het nu zo zie dan is de plek een beetje ongelukkig gekozen inderdaad.. Laten we ook hopen dat de aloude dooddoener "het is nog niet af" hierop van toepassing is en ze nog iets mooiers van de overkappingen maken.

Je kan die overkappingen nog zo leuk schilderen maar ze blijven in het zicht staan..

Ik vind het een lelijke sta in de weg, maar ergens snap ik het wel, het is best een eindje lopen naar de overkant waar er een buggystalling staat voor Symbolica.

En deze kunnen mensen ook niet vinden, hoe vaak zie je niet een oerwoud aan buggy's staan voor de ingang van Symbolica?

Dream_wizard Die stalling staat ook niet zo duidelijk aangegeven.

Misschien is dit een hint naar dat er ook een stalling bij Carnaval Festival gaat komen?

Groot voordeel is dat deze wel overdekt is, die bij Symbolica niet (buiten dat die sowieso voor Polles te ver weg ligt)

We hebben het toch over buggy's waarmee je de hele dag buiten loopt? Dat lijkt mij niet perse nodig dat die dingen overdekt moeten staan. 😅

• Tonnie heeft hierop gereageerd.