Ik heb vandaag met wat oud collega’s gesproken in het park en een wist mij te melden dat er geen nieuwe musical komt na Caro, wat er wel met het theater gaat gebeuren wist diegene mij ook niet te melden. Zouden ze het theater gaan betrekken bij het park zodra Luminar opent? Ik verwacht dat dit het geval gaat zijn, in mijn tijd waren Musicals vooral erg kostbaar en was er toen al discussie over het wel of niet er mee te stoppen.
Ik vind het persoonlijk wel sonde want wij hebben wederom erg genoten van Caro! Het is wel een gigantisch team wat deze musical draait trouwens. Als je binnen de Efteling verblijft is het echt een leuke extra voor een degelijke prijs. Het zat ook nog steeds goed vol!
Als ze in de toekomst zich weer meer op parkshows gaan richten hoop ik wel op een minder hoog tiktok gehalte dan de huidige parkshow, dansende ogen en whatsappjes.. heel vaag allemaal. De projecties zijn wel haarscherp op de doeken en decoraties.
Het theater bljjft een technisch hoogstandje, er is zo ongelofelijk veel mogelijk in deze zaal!
Nog wat andere kleine opvallende dingen vandaag :
- Sinds wanneer loopt er vanaf een uur of half 9 geen entertainment meer rond op een zomeravond?
- Danse Macabre was pieckfijn in orde, geen enkel defect gezien!
- Bij Symbolica deden de deuren het weer! Pardoes is nog steeds afwezig in het planetarium en de Fabelvis hangt ijzig stil
- Ze draaien de Tiësto versie van Aquanura weer, persoonlijk vind ik dit een van de zwakste shows in het arsenaal.
- Het lijkt erop dat de reparaties bij Joris (bijna) klaar zijn, wij horen vanaf Loonsche Land as we speak beide banen testen.
- Aquanura teased de bezoekers weer als je in de ochtend binnenkomt, dit mag altijd zo blijven Efteling!
- @Eftelflags ik zag je lopen maar aarzelde om je aan te spreken, inmiddels natuurlijk een bekendheid in pretparkland 😁
Fijne avond!