Eftelflags Ahoy is best groot, en op de off dagen van de Toppers staat het toch leeg.
Ik noem dit een hele slimme zet van het management van de Toppers om de kosten te delen met de Efteling en Studio 100.
Want het afhuren van Ahoy voor een dusdanige periode is niet goedkoop te noemen, en dan zeker als je dit soort grote producties er ook nog eens in wilt zetten.
En dan mag je gerust denken aan bedragen die richting het miljoen gaan voor een week, en dan heb je alleen nog maar de kale ruimte.
Op deze manier is het lucratief voor alle partijen, en waarom zou je rondom kerst dit concept niet elk jaar doen.
Een leuke familieshow overdags, en in de avond de hysterische over de top gekte met de Toppers.
Zelf ben ik bij de Toppers geweest afgelopen vrijdag, en ook dit was een groot feest te noemen, wie weet gaat dit in de toekomst wel een gevolg krijgen, ik mag het stiekem voor alle doelgroepen wel hopen eigenlijk.
WJ14 De mengelmoes van alle figuren vind ik ook maar niets maar blijkbaar zijn er toch fans voor.
De mengelmoes niks vinden dat mag, maar blijkbaar levert het wel een heel leuk verrassend concept op en is het indirect een leuke reclame voor beide parken, mensen die nog nooit naar Plopsa zijn geweest maken op een leuke manier kennis met die figuren en vice versa.
Ik denk dat dit ook enigszins zeker ook ten goede gaat komen aan de kaartverkoop voor beide parken, misschien de megabedragen, maar elke nieuwe bezoeker is er toch weer 1 met potentie om terug te komen naar het park.