Tim Nou nou toch wat overdreven reacties hier. Ik vind de voorshows best goed verteld.
Ik vind de eerste voorshow echt een veehok waar iets verteld wordt. Er gebeurd verder ook niets. Wat meer decor en show elementen, zoals licht, zou voor mij een aangename toevoeging zijn. De tweede voorshow vind ik daarentegen echt heel goed. Een mooi verhaal en een mooie opbouw van wat er komen gaat. Het wekt nieuwsgierigheid op. En jonge kinderen vinden het toch wel erg spannend. Eenmaal plaatsgenomen op de banken, ben je toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren(ook al ben Ik er al 200 x in geweest of zo). Het licht gaat uit, de muziek begint... Je voelt al iets van beweging, mensen worden onrustig. Als de attractie op volle toeren draait, dan zou je de reacties van de mensen moeten zien. En als het afgelopen is, hoor je mensen over het algemeen applaudisseren.
Ik vind dit een van de beste attracties van de Efteling. En de muziek is het best gecomponeerde stuk wat ik ooit in een attractie (waar ook ter wereld), gehoord heb. Zou zonde zijn als deze weg gaat. Ook al weet ik dat Villa Volta een van de minst populaire attracties is. Maar wauw. wat blijf ik dit gaaf vinden.