Volgens Looopings is er donderdag 18 september een groot event in de Efteling voor genodigden en personeelsleden van de Efteling.
Inmiddels is ook bekend dat onder de genodigden pers is en vloggers zoals Niels Kooyman.
Er staat een spectaculaire avondshow met vuurwerk en drones op het programma en alles word geregistreerd en uiteindelijk streambaar via Videoland.
Volgens het bericht op Looopings gaat het om een personeelsfeest (op socials bevestigen meerdere personeelsleden van de Efteling dat het een eprsoneelsfeest voor de Efteling is) en om te vieren dat men de coronaperiode en alle bouwwerkzaamheden / renovaties daarna achterzich heeft gelaten…
Mijn radartjes draaien bij dit soort dingen toch wel op volle toeren: gaan we donderdag niet ineens een grootse aankondiging van een mega project inde Efteling krijgen? Waarom nodig je anders de pers uit voor een “personeelsfeest” en maak je een eindshow met het bedrijf dat de drones in Disney verzorgd?..
Misschien zie ik water branden maar het zou me niets verbazen als men donderdag gaat aankondigen dat men gaat aftrappen met project Strookrijk. Ravelijn gaat immers door mensen van PdF zelf gedaan worden (gezien de vacatures bij PdF) betekend dat afdeling Projecten en ontwerp hun handen volledig vrij heeft…
Maar misschien denk ik te ver (of hoop ik teveel)