Klein Efteling nieuws
Tonnie waarschijnlijk die zelfscankassa's als test voor de vernieuwde winkel
Overigens vind ik deze winkel wel heel erg toe aan een upgrade. Komt qua inrichting en opstelling op mij behoorlijk gedateerd over.
Het theater is inmiddels ver uit de steigers maar het plein ervoor staat nog steeds flink in de hekken. De losse verkooppunten die hier waren zijn nu verhuist naar de oliebollen kraam. En ook de kiosk staat nu na de spoor overgang.
Ook wordt er druk gewerkt aan het decors van de winter editie van Te Land Ter Zee En In De Lucht. Ik vind het een vrij lompe witte unit zo naast de schaatsbaan
De nieuwe onderhouds kalender staat online, deze valt in tegenstelling tot vorig jaar reuze mee!
DVH is altijd een paar maanden dicht maar opent meestal eerder dan volgens deze planning. Sowieso verwacht ik daar niet wederom een upgrade.
Is die sluiting ook niet een klein beetje achterhaald? Paar weekjes onderhoud moet toch te doen zijn zou je denken.
Meelworm Dat zou je haast denken ja. Maar vergis je niet wat er allemaal komt kijken bij DVH.
Ryanvans ik hoop dan ook echt dat met deze kalender ze Sindbad fase 3 (welke fase het ook is) dan mee gaan pakken. Kan me ook niet voorstellen dat dit heel veel overlast moet gaan geven.
Vandaag viel er weer een nieuwbrief in de digitale bus, met in dit geval onder andere een actie Videoland. Je krijgt Videoland twee maanden gratis en je zit (volgens de kleine lettertjes) nergens aan vast. Echter, wanneer je doorklikt zie je dat het na die twee maanden niet automatisch stopt en je zelf actief moet opzeggen. Daarbij moet je ook de reden aangeven.
Wat mij betreft een zeer onbehoorlijke actie van de Efteling!
Ik vind het om twee redenen onbehoorlijk:
- De verwachting wordt gewekt dat je nergens aan vast zit.
- Niet iedereen denkt eraan om meteen op te zeggen, zeker niet als de tekst wordt gebruikt "dat je nergens aan vast zit".
De woordkeuze van mij hierin is weloverwogen netjes.
Eduard dit is werkelijk zo bij elk proefabonnement dat ik ooit heb afgesloten zo. Dus niks raars aan.
Eduard Niet iedereen denkt eraan om meteen op te zeggen, zeker niet als de tekst wordt gebruikt "dat je nergens aan vast zit".
Maar je zou het wel gewoon kunnen na 2 maanden, dus ze zeggen er niets raars mee door te zeggen dat je ergens aan vast zit. Als je na 2 maanden ineens een jaarabonnement hebt, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar dat is er niet. De verantwoordelijkheid ligt bij deze dus echt gewoon bij de klant.
Eduard je zit ook nergens aan vast als je er aan denkt op te zeggen