Marvin Zou het werk bij de Soete Inval nu binnenkort ook weer verder gaan? 🙂 Toestemming voor het aanpassen van de bestaande constructie van verkooplocatie de Soete Inval aan Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, Europalaan 1A, 5171 KW Kaatsheuvel Verleende omgevingsvergunning reguliere procedure: Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, het aanpassen van de bestaande constructie van verkooplocatie de Soete Inval (0809Z2400744 verzonden 19-04-2024)
Arathonk Marvin daar zijn ze al weer verder aan het gaan! Flink wat gemetseld en staal geplaatst afgelopen week.
Marvin Ah, dat is goed om te lezen! Ik had er nog niet specifiek wat van voorbij zien komen en was zelf niet in de gelegenheid geweest om weer eens een kijkje te nemen nadat het er de afgelopen tijd vrij stil was 🙂
ThemeparkThijs asuran Er heeft daar altijd al een boom gestaan, alleen was die dood gegaan. Ze hebben met het onderhoud van de vliegende hollander het hele eilandje opnieuw aangelegd daarom valt het nu zo op.
Marco Pretparkgenot Niet alleen bij de tunnel. Wij mochten net parkeren aan de kant van het hotel, maar dat was het ook echt de Mega Blubber Powerrace.
Tonnie Ik gooi het topic even op slot omdat ik de fata discussie ga afsplitsen, we zijn zo terug. edit: en we zijn weer geopend, voor de Fata Morgana Discussie kunnen jullie terecht in https://forum.pretpark.club/d/3405-bezoeker-uit-midden-oosten-boos-over-fata-morgana/57_
Limburgleef De Efteling is een samenwerking gestart met Hello Fresh https://www.efteling.com/nl/blog/eten-en-drinken/zet-sprookjes-op-tafel-met-hellofresh?utm_source=twitter&utm_medium=social-organic&utm_campaign=OL&utm_content=nieuwsfeed&utm_term=nl
Ruubje Limburgleef Vond Yfood beter bij Efteling passen op de een of andere manier... Hello Fresh geeft me de rillingen. Irritant bedrijf.
Station-de-Oost Ik vind de samenwerking met Hello Fresh net zo gek als de samenwerking met Jumbo Vista. Heeft niets met de Efteling te maken en horen wat mij betreft in dezelfde prullenbak als de dans-filmpjes op hun instagram kanaal.
Zingo Station-de-Oost Even voor mijn idee, met wie mag de Efteling wel samenwerken en waarom met die partijen wel en deze niet?
Jeroen_uit_tilburg Station-de-Oost hou op over die dans filmpjes hoor 😂 Maar idd, de samenwerkingen tegenwoordig slaan in mijn ogen echt de plak mis, veel ste commercieel allemaal.
Station-de-Oost Zingo Ze mogen doen wat ze zelf willen. Ik vind het niet passen en op sommige vlakken te commercieel. Videoland was een slimme zet. Als je het mij vraagt.
Dutch23 Volgens de Efteling app heb ik een abonnement plus variant op het moment. Meerdere van jullie die een update hebben gehad?